CINTA

seandainya ku mempunyai kekuatan cinta yg bgitu besar dan prasaan yg tak negatif..mka akn aku ukir matahari menjadi love,bulan menjadi nama ku dan bintang menjadi nama mu...yg akn menjadi saksi adalah seluruh umat manusia yg ada di bumi.dan aku ingin kamu tau cinta ku begitu berat untuk di lepaskan dan bgitu indah untuk dirasakan.sayangku untuk mu.....

Sunday, February 19, 2012

sedih hati ini

Aduiii kenapa ba bgini ni....kenapa bah hati sa skrg nda buli happy,sakit betul rasanya bila hal datang bertubi2,saya betul-betul rasa sakit hati....sebak dada ini...kecewa hati ini...:(:(
Tapi untuk apa juga aku harus begini..sedangkan jawapan dia tetap sma....cyla wake up pls!
Apa sebenarnya tuhan inginkan dari diri saya ini..kenapa sa begitu menyayangi dia???
Kenapa sa begitu mencintai dia,sedangkan hakikatnya dia tetap gtu...aduiiii....bantulah diri saya ini untuk tidak ada perasaan gne...saya tidak kuat suda untuk terus gne...
Ya tuhan..tabahkan lah hati ku ini...kuatkan lah jiwa...huhuhuhu....sedihnya

No comments:

Post a Comment