CINTA

seandainya ku mempunyai kekuatan cinta yg bgitu besar dan prasaan yg tak negatif..mka akn aku ukir matahari menjadi love,bulan menjadi nama ku dan bintang menjadi nama mu...yg akn menjadi saksi adalah seluruh umat manusia yg ada di bumi.dan aku ingin kamu tau cinta ku begitu berat untuk di lepaskan dan bgitu indah untuk dirasakan.sayangku untuk mu.....

Tuesday, February 7, 2012

hatiku..

Aku jatuh cinta dengan keiklasaan..dan ketabahan dirinya,
walau kami hanya dipertemukan melalui ruangan sembang..tapi terasa aku suda lama mengenalinya
hatiku terpaut...rinduku bertamu...tapi apakan daya...aku hanya mampu berdiam diri..
Untuk kesekian kalinya aku buat pertama kali..berterus terang...tapi,apakan daya...dia takut untuk bercinta lagi...tapi,aku tetap bersabar dan akan terus menunggu..smpai hatinya terbuka...

No comments:

Post a Comment