CINTA

seandainya ku mempunyai kekuatan cinta yg bgitu besar dan prasaan yg tak negatif..mka akn aku ukir matahari menjadi love,bulan menjadi nama ku dan bintang menjadi nama mu...yg akn menjadi saksi adalah seluruh umat manusia yg ada di bumi.dan aku ingin kamu tau cinta ku begitu berat untuk di lepaskan dan bgitu indah untuk dirasakan.sayangku untuk mu.....

Wednesday, June 8, 2011

Luahan seorang Teman~

pagi ini...saya di datangi satu luahan perasaan yang datangnya dari bekas abang ipar punya girlfriend?..dia mau minta pendapat,mcm mana mau buat dengan boyfriend dia tu...apa pendapat yang saya harus bagi,sedangkan saya pun masih d dalam kekeliruan,tapi kesian la pulak dengan dia ni,boyfriend dia tu playboy,...hanya saya ja tau macam mana perangai lelaki tu.Nak bagitau..rasa bersalah la pulak,tapi saya hanya mampu cakap.....dengan pempuan ni,''Buatla keputusan yang terbaik"..dan Jangan seksa hati itu kalau tidak mampu lagi pertahankan dia.."huh~~!! menasihat pulak saya ni,sedangkan diri sendiri masih terumbang ambing...hehehe..tapi entahla,saya bukan pakar cinta,saya hanya berkongsi pengalamaan yang saya telah lalui...huhu

1 comment:

  1. adui na..bekas abang ipar punya girlfriend??? hahahh..

    0k, tapi betullah cyla..jangan seksa hati. kalau sudah kenal perangai dia dan rasa boleh tahan..tahan sajalahkan..dan try untuk jinakkan dia..kalau kau mampu..kalau ko pun nda dapat handle keplayboyannya..blah sajalah.. (ceh byk ckp pulak aku)

    ReplyDelete