CINTA

seandainya ku mempunyai kekuatan cinta yg bgitu besar dan prasaan yg tak negatif..mka akn aku ukir matahari menjadi love,bulan menjadi nama ku dan bintang menjadi nama mu...yg akn menjadi saksi adalah seluruh umat manusia yg ada di bumi.dan aku ingin kamu tau cinta ku begitu berat untuk di lepaskan dan bgitu indah untuk dirasakan.sayangku untuk mu.....

Tuesday, April 19, 2011

gERAM, Sakit hati...!

Saya bukan orang yang boleh buat kamu selalu tersenyum,gembira dan sebagainya.....saya juga bukan orang yang hari2 mau menjaga hati orang lain,sedangkan hati saya juga sedang sakit,......kamu x suka stail saya?it up to you...x suka cara saya begaul? Up to you also...saya bukan hipokrit yang berpura2 berselindung dengan sikap sendiri...I AM WHO I AM....!! sa suka jadi diri sendiri..bukan berpura2 d depan orang...kalo ko x suka,just ignore me and block me..!! I don care it !!bukan sa minta makan ko pun !!...huhuhuhuhuhu

2 comments:

  1. wahhhh napa lagi ko cla heheeeeeee sabar ja la kan.. be ourself.... i agree what you say... heee

    ReplyDelete
  2. answer....

    heee,sabar ja ba ni fie...begini la hidupkan,mesti ada saja yang x suka dengan apa yang kita buat...hahaha,be ourself is the best thing to make youself prove..huuhuhu

    ReplyDelete