CINTA

seandainya ku mempunyai kekuatan cinta yg bgitu besar dan prasaan yg tak negatif..mka akn aku ukir matahari menjadi love,bulan menjadi nama ku dan bintang menjadi nama mu...yg akn menjadi saksi adalah seluruh umat manusia yg ada di bumi.dan aku ingin kamu tau cinta ku begitu berat untuk di lepaskan dan bgitu indah untuk dirasakan.sayangku untuk mu.....

Wednesday, April 27, 2011

Ceritaku

Tiba di rumah terasa penat betul...tapi sempat juga duduk tengok 'NIKITA' haha..siapa yang tidak tahu apa tu..hah..tengok la wayang ni d TV9....jam 5.30 ptg..eh! keluar tajuk suda...hehe
Okla..Sedang saya berabis menjamu selera,(haha..berabis lagi tu)..Tiba-tiba:
Mumy : ''ela....(psstt,nama manja d rumah) Terbongkar suda rahsia C.......(biarlah saya saja yang tahu)...
 Saya : Rahsia apa?
Mumy : "Rupanya selama ini lama suda dia buat begitu....start dari new year,...sekarang baru terbongkar rasia dia semua....''
saya hanya mampu mendiamkan diri..tanpa berkata apa pun,sambil mendengar..dan sambil berfikir,'apakah aku ditipu selama ini'Tersa sempit dada  ini bila mengetahui kebenaraan itu semua...pedih sedih...Mau saja saya pergi sana dan 'umban" dia pakai 'dorom' huhuhu.....
Tidak sanggup mendengar lagi kebenaraan itu,Wayang 'NIKITA' pun jadi sedih sudah ditengok...
Sambil mengatur langkah,aku berlalu kebilik,terasa ada kebasahaan yang mengalir di pipiku...
''kenapa aku ditipu selama ini,kenapa peluang yang aku beri lansung tidak dihargai'...tapi aku bersyukur,dapat bebas dari dia yang selalu menyakiti hati,
Sambil otak ni berfikir,dan melayang jauh....Entah ,bila,jam berapa...aku tidak sedar bila masa aku tertidur...Dan semua kesedihan itu hilang sementara dan aku terus dibuai mimpi..(mimpi di petang hari)hehehe.....Sekian.

2 comments:

  1. apa cerita mr s? ahhaha macam teda soalan lain >_<

    larii

    ReplyDelete